Äntligen

Äntligen är det jullov! Och det verkar gudarna fått reda på så de kastade ut 5 dm snö över hela nacka, blev vi glada för det? Nja, kul att åka pulka, mindre kul att åka bil.
Dagen har bestått i att fundera över om jag och Carro skulle våga oss ut till Ingarö och stallet där ute eller inte. Det blev inte, känns som ett rätt moget beslut då det varit störd storm hela dagen....


Imorgon är det avslutning och Sean ska spela en utav mina favoritlåtar, We were born for this med Paramore. Hoppas han gör det bra ;)


Om inte annat så känner jag mig redan nu sjuk less på julen och inte alls sugen på att fira en sån överskattad helgdag. Hejdå



Julen,precis som den här bilden är tagen, känns ur fokus...


Kommentarer
Postat av: Saadet

Hej!

Cool blogg. Ska vi följa varandra på bloglovin?

2009-12-17 @ 20:30:35
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0