Lock, pip och klick

Japp, jag har fortfarande lock för öronen, och ja, det piper fortfarande men nu har det iaf börjat "klicka" i öronen varje gång jag sväljer. Haha alltid nåt!
Igår pajjade min kamera, objektivet är typ snett. Så nu måste jag betala 1200 kr i självrisk för ett nytt. Känns lagom kul eftersom att det är precis så mycket som jag har lagt undan för att typ köpa julklappar/chrilles present eller göra något annat roligt för. Men men, är man klantig så är man, det är bara att betala, och jag är glad att jag har så mycket pengar, hade varit surt om jag inte hade haft råd över huvudtaget. That's life.



Ibland har jag jätte tråkigt och leker modell med mig själv. Haha. Usch. Och så här arg som jag ser ut på bilden (eller snarare galen?!) är jag över att min kamera. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0