Lovet är snart slut

Japp, imorgon är det fredag och lovet är snart slut. Känns helt okej faktiskt, det är ju liksom inte så lång tid kvar i skolan överhuvudtaget.
Veckan har spenderats med renovering och plugg inför teorin som ni kanske märkte att jag inte klarade, men men, nu har jag smält det och är toktaggad på körningen på måndag! Hoppas att det går vägen bara.
Hann även med att hjälpa Carro med sina barnvaktbarn i någon timme i måndags, hur söta som helst med allt gick i hundratjugo hela tiden. Förstår att Carro är helt slut när hon passat dom.

Annars så blir lägenheten sjukt snygg! Har ikväll fått upp tapeten så nu är färg, tapet och tak nästan helt klara. Gud vad jag längtar tills det blir klart och men kan röra sig utan att få damm överallt, speciellt i halsen.


Imorgon har jag min sista körlektion innan uppkörningen (förutom uppvärmningen jag har på måndag morgon) och sedan ska vi nog fixa hemma. Jag hoppas på att få träffa Carro en snabbis innan hon börjar jobba.
But thats tomorrow och nu ska jag krypa ner och krama lite på hjärtat som typ redan somnat. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0