Ny dag, ny vecka

Måndag och min kära bror fyller 20 år idag! Grattis bro!!
Idag har jag en bildlektion och kanske en fotolektion, låter väl helt okej? Sen ikväll ska jag och Chrille åka och äta middag med Bill och Petro samt endel andra tror jag på Hardrock om jag inte minns fel.

Sista veckan är vi nu inne på innan höstlovet. Lovet kommer inte att bli speciellt roligt, måste mest plugga och köra då jag både ska skriva för körkortet på onsdagen och köra upp på måndagen efter lovet. Gooosh vad nervös jag redan nu är. Kommer aldrig att klara det.

Nu måste jag dra, ska till skolan och äta lunch innan min "jobbiga" skoldag börjar vid 12 haha

That's all

Kommentarer
Postat av: Sara Palmman

Det är klart att du klarar det!

2009-10-20 @ 09:56:18
URL: http://www.bjorndalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0